ARI – ORİJİNAL AMORTİSÖR YAĞ CONTALARI
Ariete amortisör yağ contaları diğerlerinden farklıdır! Üretim kaliteleri, kullanılan malzemenin benzersiz doğasıyla eşleşir: XNBR olarak bilinen karboksillenmiş elastomer.
Bu bileşik, aşınmaya, yüksek sıcaklıklara ve modern amortisörlerde (motosiklet ve scooter’larda kullanılan) yaygın olarak bulunan, sayısız katkı maddesi içeren karmaşık yağlayıcılara karşı eşsiz direnç özellikleri sunar.
Amortisör tüpünün conta ile karşılıklı hareketi, contanın önemli ölçüde aşınmasına neden olur. Buna, amortisörlerdeki hidrolik yer değiştirme sonucu oluşan ısının ve ilgili bileşenlerin sürtünmesinin eklenmesiyle karmaşıklaşan bir aşınma da eşlik eder. Bu mekanik yıpranma, kauçuğun yaşlanma sürecini hızlandırır; ayrıca, yağlayıcı içindeki çeşitli katkı maddelerinin kimyasal etkileriyle de mücadele etmek zorunda kalır.
Normalde yağ contaları, ekonomik ve bol bulunur olması nedeniyle nitril kauçuktan (NBR) üretilir. Ancak NBR, iş için en iyi malzeme değildir.
Teknik ekibimiz, kauçuk endüstrisinde 70 yıla yakın deneyim biriktirmiş ve yağ contası üretimi için daha iyi bir malzeme arayışında uzun yıllar geçirmiştir.
XNBR’nin maliyeti neredeyse NBR’nin iki katı olmasına rağmen, yağ contalarımızı üretmek için kullanılan gelişmiş teknoloji sayesinde, ürünlerimizi son derece rekabetçi fiyatlarla piyasaya sunabiliyoruz. Böylece Ariete müşterisi, en yüksek kaliteye sahip, en titiz gereksinimleri karşılayan bir ürünü, rekabetçi bir fiyata edinebiliyor.
Ariete ARI orijinal amortisör yağ keçeleri alabileceğiniz en iyisidir. Bu iddia, kullanılan malzemelerin kalitesi ve tasarım ve üretimlerindeki ayrıntılara gösterilen özen ile haklı çıkar. ARI
serisi 170'ten fazla farklı conta boyutuna sahiptir. Bunlar, hem geleneksel hem de ters amortisörlere sahip 35.000'den fazla farklı motosiklet modelini kapsar. 1960'ların klasik teleskopik amortisörlerden, hem yolda hem de arazide artık yaygın olan hava amortisörlerine kadar uzanan contalarımız var. ARI orijinal amortisör yağ keçeleri – Ariete'den mükemmellik .
- Grafit açısından zengin bileşik, hem ısıya hem de aşınmaya dayanıklı, kendi kendini yağlayan bir malzeme oluşturur
- Düşük yapışma özelliğine sahip bir malzeme kullanıldığında ürün olağanüstü pürüzsüz bir hareket sağlar
- %100 denetimli ince öğütülmüş conta dudakları gelişmiş bir performans sağlar
- Bir torba ARISIL içerir
ARI.102 ÖN AMORTİSÖR KEÇE TAKIMI UYUMLU OLDUĞU MODELLERAPRILIA
- SRV 850 (2012-2016)
- SRV 850 ABS-ATAC (2016)
BUELL
- XB9SX CITY X 984 (2009)
- LIGHTNING XB 12 Scg 1203 (2009)
- XB12XT ULYSSES 1203 (2009)
DUCATI
- SCRAMBLER ALL VERSIONS 803 (2005-2009)
GILERA
HONDA
- XR 250 R (2003-2004)
- SILVER WING 400 (206-2009)
- SILVER WING 600 (all versions) (2002-2015)
- VT 750 C2B BLACK SPIRIT 750 (2010-2016)
KAWASAKI
- ZX 6R 636 (2003-2004)
- ER-6F 650 (2006-2015)
- ER-6N 650 (2005-2015)
- Z 650 (2017-2023)
- Z 750 (2004-2012)
- Z 750 S (2004-2005)
- Z 800 (2013-2022)
- Z 800 e (2013-2015)
- Z 900 (2015-2023)
KAYABA-KYB
- 41 mm. FORK TUBES (1993-2016)
PIAGGIO
- BEVERLY 500 (all versions) (2004-2012)
SHOWA
- 41 mm FORK TUBES (2005-2012)
SUZUKI
- AN BURGMAN 250 (1998>)
- BURGMAN 250 (1998-2005)
- BURGMAN 400 (ALL EDITIONS) (1999-2006)
- GS 500 (2006-2007)
- BANDIT 600 (2000-2004)
- GSX F 600 (1999)
- BANDIT 650 (2005-2009)
- BANDIT 650 S (2005-2009)
- BANDIT 650 S DEPO (2009-2010)
- BANDIT GSF 650 (2007-2012)
- BANDIT GSF 650 S TRAVELLER (2008-2009)
- BURGMAN 650 (ALL EDITIONS) (1999-2012)
- GLADIUS SF 650 (2009-2011)
- GSX 650 F (2008-2012)
- GSX 650 F DEPO (2009-2010)
- SV 650 (2000-2002)
- SV 650 S ABS (2007)
- SV 650 XA (2017-2019)
- GSR 750 (2011-2019)
- GSX 750 F (2005)
- GSX S 750 A (2017-2019)
- INTRUDER C 800 (2005-2009)
- INTRUDER M 800 (2005-2011)
- INTRUDER VZ 800 (2005-2011)
- VZ 800 INTRUDER M800 L6 (2016)
- INTRUDER C 1500 (2005-2007)