Aracınız çalışmıyor mu veya çalıştırırken tekleme mi yapıyor?
O zaman çözüm burada! NGK Laser Iridium IMR8E-9HES 95397 bujisi, uygun fiyatlı ve orijinal ekipman kalitesinde sunulmaktadır.
Günümüzde iridyum bujiler, en yüksek kaliteli teknik çözümü temsil eder. Merkez elektrotunda özel bir lazer kaynağı işlemiyle eklenmiş iridyum alaşımı bulunur. İridyum, dünyanın en sert metallerinden biridir ve 2450°C erime noktasına sahiptir. Bu sayede kıvılcım aşınmasına karşı üstün dayanıklılık sunar. Bu metalin kullanımı, geleneksel nikel bujilere kıyasla ortalama iki kat daha uzun bir ömür sağlar.
Japonya’daki otomobillerin ve motosikletlerin %90’ından fazlası fabrika çıkışında NGK bujileriyle donatılmaktadır. NGK bujileri kanıtlanmış güvenilirlik ve üstün teknoloji sunar. Çevresel etkileri en aza indirirken motor performansını maksimum seviyeye çıkarmak için özel olarak tasarlanmıştır.
Teknik Açıklama ve Teslimat Bilgileri:
✅ Buji Modeli: NGK Laser Iridium IMR8E-9HES 95397
✅ Daha kararlı performans, uzun ömürlü kullanım
✅ Zorlu koşullarda bile üstün ateşleme gücü
✅ Ateşleme bobinini rahatlatan optimum yanma teknolojisi
⚠️ Dikkat: Düşük ısı değeri motor hasarına yol açabilir. Bu nedenle montaj öncesi yetkili servise danışmanız önerilir.
? Anahtar Genişliği: 16 mm
? Kıvılcım Pozisyonu: 2,0 mm
? Dış Diş Ölçüsü: -
? Diş Uzunluğu: 19,0 mm
? Baskılama Direnci: 5 kOhm
? Sızdırmazlık Yüzeyi: Düz conta yüzeyi
? Elektrot Tipi: Iridyum Merkez Elektrot
? Üretici Parça Numarası: 95397
? Üretici: NGK
? Teslimat İçeriği: Ürün görselinde gösterildiği gibi 1 adet buji.
NGK IMR8E-9HES UYUMLU MOTOR LİSTESİ
Marka |
Model |
Tip |
Yıl |
Honda |
VFR 1200 X Crosstourer ABS |
SC70A |
2012-2013 |
Honda |
VFR 1200 XD Crosstourer DCT ABS |
SC70 |
2012-2013 |
Honda |
VFR 1200 XDL Crosstourer DCT ABS |
|
2017-2021 |
Honda |
VFR 1200 XDL Crosstourer DCT ABS |
SC70 |
2014-2016 |
Honda |
VFR 1200 XL Crosstourer ABS |
|
2017-2021 |
Honda |
VFR 1200 XL Crosstourer ABS |
SC70 |
2014-2016 |