Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask
Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask

Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask

Aynı Gün Kargo
Kampanyalı Ürün
Ürün Kodu: ST0014711
Fiyatı Düşünce Haber Ver
"Aynı Gün Kargo" saat 15:00 öncesi verilen siparişler için geçerlidir.
Barkod: 4512048809225

Ürün Seçenekleri

Beden XXS>10XL:
PAYLAŞ:
Daha Fazla Göster





image20.png


Yarış pistinin aerodinamiğini deneyimleyin

SHOEI'nin uzmanlığı ve dayanak oluşturan basınç analizi ile hava direnci daha az olan bir şekil hesapladık ve buna dayanarak ana şirketimizin büyük rüzgar tüneli ekipmanlarında bunu doğrulayarak sürekli iyileştirme sağladık. Yeni tasarlanan aerodinamik şekil, 350 km/saatin üzerindeki ultra yüksek hızlarda bile istikrarlı aerodinamik performans sergileyerek gergin bir atmosfer yaratıyor.

XFifteen_aerodynamics_img01.jpg

Sürücü rüzgar tüneli test sahnesi

XFifteen_aerodynamics_img02.jpg

X-Spirit Aerodinamiği

X-Spirit, eski modele göre kaskın yukarı doğru kaldırma kuvvetini %1,6, önden gelen sürüklemeyi ise %6,1 oranında azaltıyor. (Hepsi ana şirketin büyük rüzgar tüneli ekipmanlarını kullanarak elde edilen referans değerleridir)

XFifteen_aerodynamics_img03.jpg

Başın üst kısmındaki sol ve sağ sırtlardan başlayarak kuyruk kanadının üst kısmına kadar uzanan şekil, gelişmiş kalıplama teknolojisi kullanılarak oluşturuldu ve X-Spirit'in tasarım özelliklerini vurgularken güçlü aerodinamik performans ortaya koydu.

XFifteen_aerodynamics_img04.jpg

Kaskın çene kayışından kaskın arkasına kadar olan alt kısmı oldukça kompakt olduğundan, kaporta etkisi büyük ölçüde iyileştirilmiştir.

XFifteen_aerodynamics_img05.jpg

Uyanık dengeleyici, rüzgarı sol ve sağ yan kabukların oluşturduğu kanal boşluğuna yönlendirir ve rüzgarın geriye doğru akmasına izin vererek hava akış yönünü kontrol eder, böylece dengeyi artırır (patenti bekleniyor).


image21.png

Yarış ve spor sürüşü için havalandırma sistemleri

- Daha pratik bir çalma pozisyonu için tasarlanan bu üründe, basınç analizi yapılarak havalandırma için doğru konfigürasyon belirlendi.
Kaskın içindeki rüzgar yolu, mevcut kask modellerinden 1,5 kat daha derindir. Ayrıca, kuyruk kanadının kanal kısmı, daha yüksek havalandırma performansı elde etmek için hava çıkışlarıyla donatılmıştır.

XFifteen_air_img01.jpg

X-Spirit'in tasarım çalışmaları göz önüne alındığında kil modeller 3 boyutlu tarayıcı kullanılarak ölçüldü. Yarış pozisyonunda sürüş esnasında basınç dağılımının simüle edilmesiyle, hava girişinin hava akımından daha fazla etkilenen ve daha yüksek basınca sahip bir konumda yer aldığı doğrulandı.

XFifteen_air_img02.jpg

Mevcut modele göre yaklaşık iki kat daha fazla yanak havalandırma deliği bulunan yanak yastığı sistemi, zorlu koşullarda sürüş konforunu artırıyor.

image22.png

Her türlü sürüş koşulunda rahat

Rüzgar ve yağmurun içeri girmesini önlemek için lens ile kauçuk şerit (cam contası) arasındaki uyumu iyileştiren merkez kilitli CWR-F2R lens ile donatılmıştır. Yarış koruyucu çıkartma tokasıyla paylaşılan buğu önleyici çıkartma tokasını görüş alanı dışına yerleştirerek, buğu önleyici çıkartma takıldığında görüş alanının neredeyse tamamını kaplayabilir, daha geniş ve daha net bir görüş alanı sağlar.

CWR-F2R lens + buğu önleyici film

XFifteen_lens_img01.jpg

Buğu önleyici etiketin görüş alanının şematik diyagramı

XFifteen_lens_img02.jpg
*Resimler sadece örnek amaçlıdır.


Yarışlara da uygun yeni cihaz

XFifteen_lens_img03.jpg

Yarış lens kilidi

X-Spirit'de çift lens kilitleme cihazı bulunur. Merkezi kilitleme cihazına ek olarak, sürücü düştüğünde lensin yanlışlıkla açılmasını önlemek için bir yarış lens kilidiyle de donatılmıştır.

XFifteen_lens_img04.jpg

Lens kontrol kilidi

Lens tabanı, lensin düşürülmesi sırasında darbeye bağlı olarak düşmesini önleyen, lensin çıkarılması ve takılması için kullanılan kolu hareket ettiren yeni bir kilitleme mekanizmasıyla donatılmıştır.

image23.png

X-Spirit'in görüntüleme penceresi önceki modele göre 5 mm daha yüksek. Kask içindeki başın takma pozisyonunu değiştirmediği gibi, üst ve alt görüş alanlarının dengesini de bozmaz, daha geniş bir üst görüş alanı sağlar. Mevcut modellerde tasarlanan yastıklı yarış pozisyonuyla birleşen bu değişiklik, MotoGP sürücüleri tarafından büyük beğeni toplayan daha geniş bir görüş alanı sağlayarak yarış güvenliğinin artmasına katkıda bulundu.

XFifteen_upper_img01.jpg

Görüntüleme alanı konum karşılaştırma tablosu

XFifteen_upper_img02.jpg

Kaskın takma açısı değiştirilerek ileri görüş alanı etkili bir şekilde sağlanabilir.


image24.png

Kendi kendini ayarlamayı daha da geliştirerek daha iyi uyum sağlayın

Ayrı ayrı çıkarılabilen orta ped, uyumun ayar aralığını genişletmek için daha da optimize edildi. Her ped cep şeklinde tasarlanmıştır. Başın şekline bağlı olarak, boşluğun bir kısmını doldurmak için isteğe bağlı ayar pedleri kullanılabilir veya farklı kalınlıktaki pedler değiştirilebilir. Ön, arka, sol ve sağ pedlerin dış katmanı, sıkılığın bir kısmını gidermek için çıkarılabilir şekilde tasarlanmıştır, böylece sürücü daha iyi bir uyum elde etmek için kendi durumuna göre ince ayarlamalar yapabilir.
Kask takma portunun alt kısmındaki yanak pedlerinin benzersiz şekli, kaskın sürüş sırasında yukarı aşağı sallanmasını önler. Ayrıca yeni ürünün yüzey alanı, önceki modele kıyasla %116 artırılarak yüksek hızlarda bile sallanma olasılığı daha düşük, destekleyici bir his elde edilmiştir.
Astarın yüzeyinde terleme eğilimi olan bölgeler için mükemmel nem emiciliğe ve çabuk kuruma performansına sahip kumaş kullanılırken, kask takılıp çıkarılırken ciltle temas ve sürtünmeye eğilimli bölgeler için yumuşak polar kumaş kullanılmıştır.

XFifteen_interior_img01.jpg

Parçalanabilir orta ped

Ön, üst, arka, yanlar (sağ ve sol) ve boyun olmak üzere 6 parçaya ayrılabilen orta ped, uyum için ayar aralığını genişletmek amacıyla daha da optimize edildi.

XFifteen_interior_img02.jpg

Ön, yan ve arka kısımlarında standart ölçülere göre kolayca bölgesel ayarlamalar yapılabilmesini sağlayan soyulabilir dolgular bulunmaktadır.


image25.png

Sessiz - Sürüş konsantrasyonunu artırın ve yükü azaltın

Gürültüyü azaltmak ve kaskın iç kısmının sessizliğini iyileştirmek, sürüş sırasında sürücünün konsantrasyonunu artırabilir ve sürücü yorgunluğunu azaltabilir. Merkezi kilitli CWR-F2R lens, her iki uçta geliştirilmiş sızdırmazlık ve girdap üreteçlerine sahiptir. Merceğin her iki tarafındaki rüzgar, düzeltme etkisiyle arkaya doğru yönlendirilir ve bu da merceğin her iki tarafındaki gürültüyü azaltır.

XFifteen_quietness_img01.jpg

Deflektör

XFifteen_quietness_img02.jpg

X-Spirit sessizlik performansı (mevcut X-Fourteen modeliyle karşılaştırıldığında)

100km/saat hızla sürüşe eşdeğer bir ortamda rüzgar gürültüsünün karşılaştırılması. X-Fifteen'de eski modele göre daha az düşük frekans gürültüsü var.

*Ana şirketin büyük rüzgar tüneli test tesisinde ölçülen referans değerleriyle karşılaştırılmıştır.



image26.png

Kaza durumunda kaskın acil çıkarılması için cihaz
Kaza anında, kurtarma sırasında bir üçüncü kişinin binicinin kaskını çıkarması beklenenden çok daha zordur. Darbe emme ve konforun yanı sıra, acil durumlarda kurtarmayı destekleme işlevi de önemli bir özelliktir. SHOEI tarafından geliştirilen EQRS, özel bir şeridi çekerek boyunda olası yaralanmalara minimum yük bindirir ve kaskın kolayca çıkarılmasını sağlar.

*Bakım veya başka amaçlar için yanak yastığı çıkarıldığında EQRS’yi kullanmayın


Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask ST0014711 Shoeı X-spırıt Pro Marquez Barcelona Tc-10 Kapalı Kask