Buğu önleyici etiketin görüş alanının şematik diyagramı

*Resimler sadece örnek amaçlıdır.
Yarışlara da uygun yeni cihaz

Yarış lens kilidi
X-Spirit'de çift lens kilitleme cihazı bulunur. Merkezi kilitleme cihazına ek olarak, sürücü düştüğünde lensin yanlışlıkla açılmasını önlemek için bir yarış lens kilidiyle de donatılmıştır.

Lens kontrol kilidi
Lens tabanı, lensin düşürülmesi sırasında darbeye bağlı olarak düşmesini önleyen, lensin çıkarılması ve takılması için kullanılan kolu hareket ettiren yeni bir kilitleme mekanizmasıyla donatılmıştır.

X-Spirit'in görüntüleme penceresi önceki modele göre 5 mm daha yüksek. Kask içindeki başın takma pozisyonunu değiştirmediği gibi, üst ve alt görüş alanlarının dengesini de bozmaz, daha geniş bir üst görüş alanı sağlar. Mevcut modellerde tasarlanan yastıklı yarış pozisyonuyla birleşen bu değişiklik, MotoGP sürücüleri tarafından büyük beğeni toplayan daha geniş bir görüş alanı sağlayarak yarış güvenliğinin artmasına katkıda bulundu.

Görüntüleme alanı konum karşılaştırma tablosu

Kaskın takma açısı değiştirilerek ileri görüş alanı etkili bir şekilde sağlanabilir.

Kendi kendini ayarlamayı daha da geliştirerek daha iyi uyum sağlayın
Ayrı ayrı çıkarılabilen orta ped, uyumun ayar aralığını genişletmek için daha da optimize edildi. Her ped cep şeklinde tasarlanmıştır. Başın şekline bağlı olarak, boşluğun bir kısmını doldurmak için isteğe bağlı ayar pedleri kullanılabilir veya farklı kalınlıktaki pedler değiştirilebilir. Ön, arka, sol ve sağ pedlerin dış katmanı, sıkılığın bir kısmını gidermek için çıkarılabilir şekilde tasarlanmıştır, böylece sürücü daha iyi bir uyum elde etmek için kendi durumuna göre ince ayarlamalar yapabilir.
Kask takma portunun alt kısmındaki yanak pedlerinin benzersiz şekli, kaskın sürüş sırasında yukarı aşağı sallanmasını önler. Ayrıca yeni ürünün yüzey alanı, önceki modele kıyasla %116 artırılarak yüksek hızlarda bile sallanma olasılığı daha düşük, destekleyici bir his elde edilmiştir.
Astarın yüzeyinde terleme eğilimi olan bölgeler için mükemmel nem emiciliğe ve çabuk kuruma performansına sahip kumaş kullanılırken, kask takılıp çıkarılırken ciltle temas ve sürtünmeye eğilimli bölgeler için yumuşak polar kumaş kullanılmıştır.

Parçalanabilir orta ped
Ön, üst, arka, yanlar (sağ ve sol) ve boyun olmak üzere 6 parçaya ayrılabilen orta ped, uyum için ayar aralığını genişletmek amacıyla daha da optimize edildi.

Ön, yan ve arka kısımlarında standart ölçülere göre kolayca bölgesel ayarlamalar yapılabilmesini sağlayan soyulabilir dolgular bulunmaktadır.

Sessiz - Sürüş konsantrasyonunu artırın ve yükü azaltın
Gürültüyü azaltmak ve kaskın iç kısmının sessizliğini iyileştirmek, sürüş sırasında sürücünün konsantrasyonunu artırabilir ve sürücü yorgunluğunu azaltabilir. Merkezi kilitli CWR-F2R lens, her iki uçta geliştirilmiş sızdırmazlık ve girdap üreteçlerine sahiptir. Merceğin her iki tarafındaki rüzgar, düzeltme etkisiyle arkaya doğru yönlendirilir ve bu da merceğin her iki tarafındaki gürültüyü azaltır.

Deflektör

X-Spirit sessizlik performansı (mevcut X-Fourteen modeliyle karşılaştırıldığında)
100km/saat hızla sürüşe eşdeğer bir ortamda rüzgar gürültüsünün karşılaştırılması. X-Fifteen'de eski modele göre daha az düşük frekans gürültüsü var.
*Ana şirketin büyük rüzgar tüneli test tesisinde ölçülen referans değerleriyle karşılaştırılmıştır.

Kaza durumunda kaskın acil çıkarılması için cihaz
Kaza anında, kurtarma sırasında bir üçüncü kişinin binicinin kaskını çıkarması beklenenden çok daha zordur. Darbe emme ve konforun yanı sıra, acil durumlarda kurtarmayı destekleme işlevi de önemli bir özelliktir. SHOEI tarafından geliştirilen EQRS, özel bir şeridi çekerek boyunda olası yaralanmalara minimum yük bindirir ve kaskın kolayca çıkarılmasını sağlar.
*Bakım veya başka amaçlar için yanak yastığı çıkarıldığında EQRS’yi kullanmayın